Klacht: Wijziging rekeningnummer

op 20 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al in maart heb ik aan youfone een nieuw rekeningnummer doorgegeven. Geheel volgens de instructies van youfone dit gedaan met een kopie van de bankpas. Hiervan ook een bevestiging ontvangen.
Sinds dien word ik iedere maand afgesloten omdat deze wijziging NIET verwerkt is. En iedere maand krijg ik na veel bellen en mailen te horen dat jet nu wel opgelost is, maar dat is het dus niet.
Bijkomend probleem is dat ik invalide ben en niet zonder telefoon kan. Bijvoorbeeld heb ik nu geen medicijnen kunnen bestellen waardoor ik letterlijk in levensgevaar kom.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gewoon kan bellen zonder rekening te moeten houden afgesloten te worden met alle gevolgen van dien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 september 2017 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ben01