Klacht: wijziging rekeningnummer

op 04 februari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb geen 50 Euro retour ontvangen na aankoop van Galxy tab3. Dit, omdat de naam en rekeningnummer niet overeenkomen.

Wij moeten zelf reageren. Service van Samsung om ons middels een brief op de hoogte te houden, blijven uit!!!

Bij deze de juiste naam, te weten;

P.F.J.T. Dankbaar
Bernard Knufing straat 23
7132 CZ Lichtenvoorde
Tel: 0544-378037

Juiste rekeningnummer (voor retourneren 50 Euro):

NL 61 INGB 0002059396

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 05 februari 2014 om 10:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Dankbaar,

Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.

Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen en zijn op 11 januari 2014 ontvangen en tevens goedgekeurd. Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.

Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden naar u over te maken. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden. Via onderstaande link kunt u nog eens onze actievoorwaarden door lezen waar u relevante informatie terug kunt vinden omtrent deze promotie, waar u tevens ook mee akkoord bent gegaan.

Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.

Alvast bedankt,

Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door pdan@online.nl