Klacht: Wijziging bus 21

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Omdat bus 21 nu een andere route heeft moeten we overstappen op het busstadion in kerkrade. De bus 21 was voorheen ook altijd overvol vooral tijdens het eerst schooluur (8.30) en na schooltijd (14.30 , 15.30) de bus 20 was ook altijd super vol. Nu moet na school iedereen die eerst in de 21 had in de 20 om naar het busstation in kerkrade te komen, de bus 20 is onmogelijk om iedereen in te krijgen omdat hij zo vol is. Er kan dan niemand meer bij en er moeten zelf 10/15 mensen op het perron blijven omdat de bus zo vol is. Ik moest ook blijven staan. We hebben toen de bus 20 erna moeten pakken die was ook weer vol, eenmaal op het busstation in kerkrade hebben we nog 20 minuten moeten wachten omdat er geen aansluiting was. Dit kan echt niet!

Als bus 21 weer gewoon dezelfde route krijgt als voorheen. Dat er gewoon weer een bus is van simpelveld rechstreeks naar heerlen en ik niet meer op het perron hoef te wachten omdat de bus zo overvol is dat je je niet meer kan bewegen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 21:31 geantwoord

Beste ImkeMeijs,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling van lijn 21 geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ImkeMeijs