Klacht: wijziging bezorg adres

op 08 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag avond heb ik online een bestelling gedaan. Ik kreeg daarna gelijk een bevestiging per mail en toen kwam ik erachter dat mijn pakket zou worden geleverd bij me oude adres, helaas geen mogelijkheid om te wijzigen. 2 minuten later email verstuurd zonder reactie. Vandaag de klantenservice gebeld en die zeggen dat ze niets meer kunnen doen, terwijl het pakketje pas over 2 dagen word bezorgd. Ook heb ik gevraagd of het bij een filiaal van kruitvat kan worden bezorgd maar dat kan ook niet. Er wordt aangeraden om track en trace in de gaten te houden en pakket op te halen bij oude adres.

Ik baal hier ontzettend van!

Gewenste Oplossing:

Dat hier gauw iets aan gedaan kan word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coco557