Klacht: wij stonden niet op de passagierslijst IZMIR TURKIJE

op 04 december 2014 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

REIS BETAALD. TERUG ALLES GECHECKT. VLUCHTNUMMER
KLOPTE , TIJD VAN VERTREK KLOPTE. DE VUCHT VERTROK OP
TIJD, ALLEEN KONDEN WIJ NIET MEE. STONDEN NIET OP DE
PASSAGIERSLIJST. IDIOOT. GEWOON GEBOEKTE TICKETS
MET VASTE DATUMS . VEEL PROBLEMEN GEHAD, NUHR LAAT
JE BARSTEN. HELPT VOOR GEEN METER. ALLES KOSTE +1000 EURO
EXTRA, NIEUWE TICKETS, HOTEL DANK JULLIE WEL NUHR

Gewenste Oplossing:

ÁBSOLUUT NIET NOOIT MEER

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JM OZKAN VAN DER WAL