Klacht: Wij ouders onterecht beschuldigd.

op 01 mei 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Op 19 april om 18:30 uur, zijn onze beide dochtertjes van 3 jaar en 11 maanden afgenomen. Op 26-04 rechtzaak gehad en is de uitspraak gedaan en zijn ze voor 6 maanden uit huis geplaatst. Nu is dus uet volgende nu is mijn man van dingen beschuldigd die 10 jaren geleden zijn geweest, hij heeft zijn leven verbeterd maar niemand gelooft het. Ook op basis van vermoedens hebben ze de kinderen dus voor 6 maanden ergens in een pleeggezin gestopt. Ik heb 3 keer gebeld naar WSG om meer informatie te krijge over onze dochtertjes. Afgelopen vrijdag werd verteld dat het z’n 1 a 2 weken kan gaan duren voor wij een gezinsvoogd krijgen toegewezen en dan kan het nog een tijdje duren voor er dus een gesprek komt en wij een bezoekregeling krijgen. Wij zitten daar niet op te wachten dat we weken moeten gaan afwachten tot wij eens een keer onze kinderen gaan zien of te weten komen hoe het met ze gaat of waar ze verblijven. Wij maken ons ernstige zorgen om hun beide omdat ze nog zo jong zijn en erg gehecht zijn aan ons.
Ik heb zelf als moeder zijnde vroeger zelf onder de WSG gestaan en heb hier slechte ervaring mee en ik weet hoe ze te werk gaan en wat het voor vieze mensen zijn. Nu is mijn vraag, mogen ze zomaar kinderen afnemen op vermoedens en zonder enkel bewijs dat het zo allemaal is wat ze beweren? Enige wat ik nu wil is onze meisjes terug want bijna 2 weken zonder is een hel.
Mvg een super bezorgde verdrietige moeder.

Ik ben pas tevreden als ik mijn kindjes terug thuis heb.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 11 september 2017 om 12:14 geantwoord

Geachte mevrouw Van de Heide,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 1 mei 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Onschuldige Ouders