Klacht: Wij krijgen geen goede annuleringsnota die we nodig hebben voor de verzekering

op 20 mei 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas hebben wij onze vakantie voortijdig af moeten breken ivm slechte toestand moeder/schoonmoeder.
Nu hebben wij een annuleringsfactuur nodig voor de verzekering, maar dat schijnt een grote moeilijkheid te zijn bij Sunweb.
Keer op keer er naar gevraagd via tel of email.
We krijgen alleen de factuur van de opnieuw te boeken vlucht op 18 mei, maar wij hebben een andere nota nodig!
Wat een knullig bedrijf is dit toch, dan werkte ik bij een veel betere touroperator die van wanten wist, daar kunnen zij nog heel wat van leren!
Bij Holland International/Tui heb ik heel wat annuleringsnota,s naar de klanten moeten sturen, geen probleem…ook als de vakantie tussendoor afgebroken werd.
Restitutie van 3 dagen acco die niet gebruikt is en de niet gebruikte terugvlucht lijkt ons op de plaats…
Bedenk me nog wel eens of ik nog met Sunweb in zee ga, ga even informeren bij Kassa en Radar

Gewenste Oplossing:

Een goede annuleringsfactuur die ik in kan dienen bij de verzekering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 weken geleden - Beste meneer Noordoven, Wat vervelend om te lezen dat u de vakantie voortijdig af heeft moeten breken vanwege ziekte van uw moeder en schoonmoeder. Gaat het inmiddels wat beter met haar? Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op hierover. Onze welgemeende excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht tonno

4 weken geleden - Ze is inmiddels overleden.

Bericht van SunWeb

4 weken geleden - Beste meneer Noordoven, Wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd met uw moeder en schoonmoeder en ik wil u en uw familie namens Sunweb heel veel sterkte toewensen. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 31 mei 2017 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Noordoven,

Mijn collega's van de afdeling Customer Support hebben hierover contact opgenomen met jullie. Zij hebben jullie hierover een e-mail verstuurd. Wij adviseren om contact op te nemen met de reisverzekering met het schriftelijke bewijs die jullie van ons hebben gekregen.

Met vriendelijke groet,
Team webcare Sunweb

Heeft op 31 mei 2017 om 19:39 geantwoord

Customer service geeft niet thuis... Je loopt tegen een muur van onbegrip.
De klant is koning totdat ie betaald heeft!

Reactie van de melder van de klacht tonno

3 weken geleden - NIET opgelost, niets gehoord van customer support! De klant is koning totdat ie betaald heeft, daarna is de service ver te zoeken. Je loopt tegen onprofessionele mensen aan. Ze weten van toeten noch bellen!

Bericht van SunWeb

3 weken geleden - Beste meneer Noordoven, Op 19 mei en 20 mei heeft u contact gehad met mijn collega's van de afdeling Customer Support. Hierin staat alle informatie om een claim te kunnen indienen bij de verzekeringsmaatschappij. Wij kunnen geen andere informatie geven dan al is gedaan. De gegevens waarover u nu beschikt zijn voldoende voor de verzekeraar om uw claim in behandeling te nemen. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door tonno