Klacht: Wij krijgen geen goede annuleringsnota die we nodig hebben voor de verzekering

op 20 mei 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas hebben wij onze vakantie voortijdig af moeten breken ivm slechte toestand moeder/schoonmoeder.
Nu hebben wij een annuleringsfactuur nodig voor de verzekering, maar dat schijnt een grote moeilijkheid te zijn bij Sunweb.
Keer op keer er naar gevraagd via tel of email.
We krijgen alleen de factuur van de opnieuw te boeken vlucht op 18 mei, maar wij hebben een andere nota nodig!
Wat een knullig bedrijf is dit toch, dan werkte ik bij een veel betere touroperator die van wanten wist, daar kunnen zij nog heel wat van leren!
Bij Holland International/Tui heb ik heel wat annuleringsnota,s naar de klanten moeten sturen, geen probleem…ook als de vakantie tussendoor afgebroken werd.
Restitutie van 3 dagen acco die niet gebruikt is en de niet gebruikte terugvlucht lijkt ons op de plaats…
Bedenk me nog wel eens of ik nog met Sunweb in zee ga, ga even informeren bij Kassa en Radar

Gewenste Oplossing:

Een goede annuleringsfactuur die ik in kan dienen bij de verzekering.

Alle klachten die gemeld zijn door tonno