Klacht: wij hebben niet gekregen waar we voor betaald hebben

op 01 augustus 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een kluis op de kamer die werkte niet,zijn een andere moeten gaan huren (25€).
Eirco werkte niet ,na verschillende keren te hebben gemeld was het na 12dagen gemaakt.,hebben daar 12 dagen in een kamer van 40gr moeten slapen,we hebben niet veel geslapen he
het visrestarand was dicht
de schulte bus naar hurghada was betaalend
gratische massages van 20′ dat heeft mij 30€ gekost,zijn daar echt profiteurs
de host(es) hebben we in het hotel nooit gezien,nog nooit meegemaakt

Gewenste Oplossing:

ik zou voor al die puntjes een schadevergoeding willen krijgen,dit alles heeft onze vakantie,erg verstoord,een all-in maar moest altijd bij betalen,dit kan niet volgens mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Beste meneer Van Hoey, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat uw vakantie niet helemaal naar wens is geweest. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar mijn collega van de afdeling Customer Support. Binnen 4 weken kunt u een inhoudelijke reactie verwachten. Ik wens u namens Sunweb een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 12 augustus 2017 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door willy van hoey