Klacht: Wifi van mijn Samsung Galaxy S5 Neo werkt niet

op 30 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Sinds januari ben ik in het bezit van een Samsung zoals boven genoemd. Vanaf het begin was er iets mis. Ik kreeg een melding dat de batterijklep niet gesloten was (dit was niet zo). Ook komt er steeds te staan dat de SD kaart verwijderd is of dat de SD kaart beschadigd is. Terwijl hij er gewoon in zit. Na drie maanden werkte de WIFI niet meer.
Bij Vodafone (waar ik een abonnement heb afgesloten, had ik dit maar nooit gedaan) stuurde ze hem op ter reparatie. Ik kreeg hem na 14 dagen terug en je raad het al nu een week verder doet de WIFI het WEER niet.
Ze willen hem weer ter reparatie opsturen. Mijn gevoel hierbij is helemaal niet goed. Volgens mij is die telefoon stuk en moeten ze mij een nieuwe geven maar dat doen ze niet. Wel loopt mijn abonnement gewoon door. Dus voor mij nooit geen Samsung meer en al helemaal niks meer met Vodafone want dit is de meest klant onvriendelijke provider.

Als ik een nieuwe telefoon krijg alsook als mijn telefoon gerepareerd wordt ik een vervangende telefoon krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liacornelissen