Klacht: Wifi probleem HTC one X

op 25 december 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een HTC one x. Bij aflevering had deze al een probleem. Als ik een verbinding maak met mijn wifi-netwerk (of andere) dan is de sterkte van de verbinding ver van optimaal (te zien aan wifi-logo). Als ik boven op mijn telefoon druk, dan is de verbinding wel supersterk. Dit betekend dat de telefoon een hardwarematige fout heeft. Nou heb ik op internet gelezen dat dit te maken heeft met een fabricage fout. Dit probleem is algemeen bekend, ook bij HTC. Zie link: http://www.nu.nl/gadgets/2838448/hardwarefout-kan-wifi-probleem-htc-one-x-veroorzaken.html

Heb contact gehad met klantenservice Vodafone die mij doorverwees naar de fabrikant (HTC) om toestel ter reparatie aan te bieden. HTC gaf aan dat zij het toestel zouden laten ophalen door een koerier en dat ik deze pas na ruim 4 weken weer terug zou krijgen!! Ik heb mijn telefoon hard nodig en kan niet 4 weken zonder. Via de klantenservice Vodafone aangegeven dat dit niet acceptabel is. Krijg ik te horen dat ik een toestel moet gaan huren (leentoestelservice: 30 euro??) of lenen? Dat is toch geen oplossing!!?

Het toestel is door jullie met een fabricagefout geleverd en dan is het toch niet de bedoeling dat ik erop achteruit ga door zonder telefoon te moeten zitten of geld uit te geven om te huren? Ik vind dat het jullie verantwoordelijkheid is om er voor te zorgen dat ik niet zonder volwaardig toestel kom te zitten.

Ik wil beschikken over een volwaardig HTC one X toestel zonder dat ik een periode hier niet over beschik. Wat de oplossing is, laat ik aan jullie over

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 22 januari 2013 om 12:23 geantwoord

Per e-mail contact opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mayron Beudeker