Klacht: Wifi in de trein

op 08 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het traject Nijmegen-Roermond en Roermond-Maastricht Randwyck biedt gratis wifi aan, maar nog bijna geen een keer heeft de wifi het daadwerkelijk gedaan. Er komt dan een melding van “geen internet” of er staat “verbonden” terwijl het internet het vervolgens niet doet.

Gewenste Oplossing:

Als de wifi die Arriva aanbiedt het daadwerkelijk en consistent doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Rosavisser, Wat jammer om te lezen dat wifi nog niet naar wens heeft gewerkt. Om je klacht in behandeling te nemen hebben ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen zullen we de klacht verder in behandeling nemen. Graag ontvangen we de volgende informatie van je: - treinstelnummers waar je geen Wifi verbinding kunt maken. Met vriendelijke groet, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Rosavisser

2 maanden geleden - Fijn dat jullie willen helpen! Het treinnummer is 452. Alvast bedankt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 06:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rosavisser,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb de klacht intern doorzetten naar de regio.

Hopelijk doet de wifi het in de toekomst beter.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Rosavisser