Klacht: Wifi in de trein

op 08 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het traject Nijmegen-Roermond en Roermond-Maastricht Randwyck biedt gratis wifi aan, maar nog bijna geen een keer heeft de wifi het daadwerkelijk gedaan. Er komt dan een melding van “geen internet” of er staat “verbonden” terwijl het internet het vervolgens niet doet.

Als de wifi die Arriva aanbiedt het daadwerkelijk en consistent doet

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Rosavisser, Wat jammer om te lezen dat wifi nog niet naar wens heeft gewerkt. Om je klacht in behandeling te nemen hebben ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen zullen we de klacht verder in behandeling nemen. Graag ontvangen we de volgende informatie van je: - treinstelnummers waar je geen Wifi verbinding kunt maken. Met vriendelijke groet, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Rosavisser

2 maanden geleden - Fijn dat jullie willen helpen! Het treinnummer is 452. Alvast bedankt!

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 06:48 geantwoord

Beste Rosavisser,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb de klacht intern doorzetten naar de regio.

Hopelijk doet de wifi het in de toekomst beter.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Rosavisser