Klacht: WiFi deed niks meer

op 11 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

En haar gemeden en Samsung voren prime gekocht voor mijn zoontje. Deze gebruikt het toestel alleen in mijn bijzijn. Afgelopen week deed het toestel ineens niets meer en bleek dat hij van binnen verbrand was. Na onderzoek doorede winkelier optie 1 in helmond werd het toestel opgestuurd naar dynafix. Kreeg binnen een week en reactie dat het toestel onderste plaatsen verbrand was van binnen waar zo komen door hoe straling (magnetron).
Het moet niet gekker worden dat toestel is altijd gewoon netjes en normaal gebruikt en na een jaar gaat hij defect. Het antwoord hoe straling afkomstig die een magnetron is volledig absurd. Mijn zoontje is te klein en de magnetron dat kan hij niet eens bij. Samsung heeft 2 het garantie maar kan u zeggen dat ik er klaar mee ben. Garantie tot aan de deur drempel. Ik eis dat mijn toestel of wordt gemaakt of een nieuw toestel wordt geleverd. Dit toestel is op geen enigerlij voorgesteld aan de door dynafix genoemde punten. En zeer teleurgesteld klant

Reparatie of vervanging van het toestel

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.P Lagarde