Klacht: WiFi adapter?

op 27 juli 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 7 juli 2016 een wifi adapter besteld en betaald. Het zou op 14 juli verstuurd worden. Dan krijg je een email dat ze je niet vergeten zijn. Vervolgens gebeurt er niets. Dan stuur je weer een email en krijg als antwoord, dat het artikel a.s. Maandag verstuurd wordt. Het is nu woensdag nog niets ontvangen.

Als ik het artikel of mijn geld terug krijg.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 28 juli 2016 om 09:22 geantwoord

Beste Frans,

Bedankt voor je email.

Aller eerst enorm vervelend om te lezen dat je nog niets ontvangen hebt. We willen graag een aantal punten uitsluiten om het probleem te onderzoeken.

Je bestelling is verstuurd, als briefpost, naar:
Frans van Duuren
Hugo de Grootstraat 130
1441KN Purmerend
Nederland

Kun je aangeven of het adres correct is? Is het wellicht bij je buren terecht gekomen? Je kunt hierover geen afwezigheid bericht hebben ontvangen. Wanneer briefpost bij de buren terecht komt is dit een foutje. Wij adviseren daarom te informeren bij de buren, indien dit nog niet is gebeurd. We kunnen met bovenstaande controle een probleem uitsluiten en het probleem verder onderzoeken.

Helaas komt het soms voor dat een bestelling verstuurd als briefpost onverhoopt niet aankomt. Wij kunnen hier pas achter komen als de klant aangeeft niets te hebben ontvangen, omdat er geen track&trace op briefpost zit. Natuurlijk laten wij je nooit in kou staan. Zodra de conclusie is dat het een bezorg fout is zullen wij jouw bestelling opnieuw versturen.

Het verbaast mij dat je ons niet hierover mailt, gezien het email verkeer dat wij over je bestelling hebben gehad. Als je ons direct had gecontacteerd had je aanzienlijk sneller reactie gehad en hadden we wellicht al tot een uitsluitsel kunnen komen.

Gave Actie

Heeft op 28 juli 2016 om 09:32 geantwoord

Er zijn verschillende mails over dit onderwerp gestuurd naar Gave actie. En het adres is goed. Dus verwacht ik het artikel uiterlijk morgen in huis.

Reactie van de melder van de klacht Frans van Duuren

9 maanden geleden - De klacht is nog niet opgelost, Gave actie gaat het artikel zeggen ze a.s. maandag versturen. En dat moet ik nog zien. Als het artikel binnen is, dan is de klacht pas opgelost.

Reactie van de melder van de klacht Frans van Duuren

9 maanden geleden - Het is nu 4 augustus, ik heb nog geen artikel ontvangen. Heb nu een mail naar gave actie gestuurd. Om mijn geld terug te storten op mijn rekening. Maar ik denk, dat ik het geld nooit meer terug krijg.

Reactie van de melder van de klacht Frans van Duuren

9 maanden geleden - Het artikel heb ik nooit gehad, daarom heb ik mijn geld terug gevraagd en gekregen. Mijn conclusie nooit meer les bestellen bij Gave actie.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans van Duuren