Klacht: WIFI

op 11 december 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Fiber zegt dat wifi hun probleem niet is .
Bij mij werkt wifi zeer slecht valt elke keer uit pagina’s laden slecht .
Sonos systeem valt uit. sinds kort bij Fiber hiervoor via oude tel kabel was beter. Eigenlijk willen ze nauwelijks meewerken aan de oplossing. ligt misschien aan het huis zeggen ze.

Wif dat het zonder haperingen doet binnen een bepaalde straal maar meer dan 5 meter

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 13 december 2017 om 14:25 geantwoord

Geachte heer Reeskamp,

Wij begrijpen dat u het vervelend vindt als het wifi-bereik in huis niet is wat u ervan verwacht. Via MyFiber hebben wij u een aantal tips gestuurd die het wifi-bereik kunnen verbeteren.
Het lastige aan wifi is dat je er geen grip op hebt: het is immers draadloos. Er zijn tal van factoren die het wifi-bereik kunnen verstoren, vandaar dat wij geen garantie kunnen geven op draadloze internetsnelheid.

Fiber Nederland

Heeft op 13 december 2017 om 15:51 geantwoord

slecht ziggo gaat weg als alles werkt tuurlijk heb ik mn wachtwoord goed ingesteld en brandt het wifi lampje ect. dat zijn standaard antwoorden .waarmee het bereik van de wifi niet beter wordt

Alle klachten die gemeld zijn door Bunne