Klacht: WiFi

op 27 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met ziggo en telkens hetzelfde antwoord dat ik bepaalde handeling moet uitvoeren. Dit telkens gedaan alleen mijn WiFi blijft heel slecht werken en telkens wegvallen. Nu WiFi versterker gekocht en zelfs daarmee doet hij het niet altijd goed. Ik word het nu echt helemaal gek van. En ga weg bij ziggo als het niet word opgelost. Alleen heb ik geen zin in het gedoe van overstappen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn WiFi het in huis altijd goed doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mrkogel