Klacht: Wiet geur navgebruik van Flexa muurverf

op 29 juni 2016 over Flexa in de categorie Producten

Ik heb helaas dezelfde klacht als Samantha.1990. Ongeveer 7 jaar geleden heb ik boven een kamer geverfd met muurverf van Flexa. Met warm weer komt daar een enorme wiet geur vanaf (nu 7 jaar later nog steeds niet minder geworden)
Vorige week heb ik mijn woonkamer geschilderd met Flexa muurverf en nu heb ik hetzelfde probleem beneden ook. De geur is ondraaglijk.
Ik verwacht van u een oplossing voor dit probleem zodat wij weer met plezier in ons huis kunnen leven.
Ik begrijp overigens niet hoe het kan dat jullie deze verf nog steeds verkopen ondanks dat jullie al jaren op de hoogte zijn van deze klacht.

Ik ben te vreden als er een oplossing is tegen deze stank, zinder dat het mij weer handen vol geld aan verf kost.
Ik krijg volgenderwijs m'n nieuwe vloer al, dus zou graag voor die tijd een oplossing zien.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 juni 2016 om 08:25 geantwoord

Goedendag mevrouw Willemse,

Vervelend dat u deze ervaring heeft met de door u toegepaste muurverf. Mijn college mevrouw den Elzen is hierover reeds met u in gesprek.Ik ga er vanuit dat zij u gericht verder gaat helpen.

Dirk van der Meer

Technisch advsieur
AkzoNobel Decorative Coatings BV

Alle klachten die gemeld zijn door Snapernixvan