Klacht: wieltje Samsonite koffer

op 13 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst in Chendu was het vierde wieltje van mijn koffer eraf gebroken. KLacht ingediend bij KLM balie in Chendu en vervolgens zijn formulieren ingevuld (zie bijlage).

Gewenste Oplossing:

bij vergoeding van mijn nieuwe koffer a 159 euro. gestort op rekeningnummer NL38INGB0004401487 tnv F. de Goeijen. Ik heb ondertussen een nieuwe koffer gekocht. Ik had een vorige klacht ingediend met een bedrag van 200 euro, maar nieuwe (zelfde) koffer was gelukkig maar 159 euro (in China waren ze 300 euro, maar daar dus niet gekocht)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door francoisedegoeijen2