1 jaar geleden - Krijg ik als reactie dat West mijn klacht niet behandeld
Vind dit raar, flauw, ongepast en onwerkelijk
Ik heb netjes een diepvrieszak vol met grote scherpe shag opgestuurd
Nooit wat van vernomen
Vervolgens hier netjes een klacht ingevuld en dan krijg je terug dat deze niet wordt behandeld
Wat een onvriendelijke manier om vaste klanten te behandelen, terwijl zij er moeite voor doen, dat dit opgelost wordt
Ten goede voor west zelf en behoud van hun klanten
Echter vindt ik dit wel zo onvolwassen geregeld, dat ik maar op een ander merk over ga
Sponsor jullie al jaren, spijtig dat er niet serieus mee wordt omgegaan
Veel onnodige shag verloren door de grote zware stukken en veel vloei kapot gestoken daardoor
En dan niet eens fatsoenlijk de klacht behandelen, wat een flauwekul
Zou bijna andere woordkeuzes gaan gebruiken
boos niet geholpen niets opgelostproberen niet eens de klacht te behandelenhoop dat de rest ook overstapt als je zo met hun omgaat