Klacht: werkzaamheden wat niet zijn uitgevoerd maar moet wel betalen

op 31 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

op 6 -03-2020, heb ik een monteur hier gehad wat kosteloos mijn digitale ontvanger en mijn media box kwam aansluiten. volgens de monteur was mijn hoofdaansluiting niet goed. daar heeft hij nieuwe stekkertjes vervangen wat ook onder de service valt van Ziggo. vervolgens heeft hij 2 stekkertjes vervangen wat voor mijn kosten zouden zijn. hooguit 10 min werk aan gehad. dezelfde avond kreeg ik mijn garantie bewijs. €165 ,betalen. arbeidsminuten. monteur heeft bon ingediend bij Ziggo dat ik hele nieuwe bekabeling heb. ik heb 2 stekkertjes meer niet.
op hun site staat als monteur extra werk zou verichten kost je dit bezoek €50 incl materiaal. ziggo wil mij tegemoet komen met de helft van de gerekende kosten te crediteren 82.50. ook dit ga ik niet betalen. er is geen werkformulier ik heb niets betekent en ga dit ook niet betalen

dat ze deze hele rekening crediteren .
en een andere werkwijze toepassen wat betreft de monteurs. ze kunnen nu klakkeloos binnen indienen en als klant zit jij vervolgens.met een probleem

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]