Klacht: Werkt niet meer

op 18 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 á 5 jaar geleden heb ik ’n Samsung S111 aangeschaft. Ben (was) er zeer tevreden over. De laatste tijd werd mijn toestel (na updaten) heel erg traag en liep regelmatig vast. Sinds 22-09-2016 krijg ik mijn toestel niet meer opgestart, alleen (zie bijgevoegde foto) verschijnt dit scherm. Ik ben zeer zuinig op mijn toestel, er zit nog geen krasje op, want deze zit sinds de aanschaffing altijd in ’n beschermhoesje. Ik ben naar ’n telefoon winkel gegaan en de persoon in de winkel wist mij te vertellen dat de software van de updates sneller werkt dan de installatie software van mijn telefoon, waardoor mijn telefoon steeds trager wordt. Het gevolg hiervan is dat mijn telefoon vastloop niets meer doet. Dit kan toch niet waar zijn. Ik ben immers ontzettend zuinig op mijn toestel. Dit alleen omdat Samsung nieuwe updates maakt, zodat oudere toestellen niet meer werken. Wordt je zo gedwongen om ’n nieuw toestel te kopen, terwijl deze voorheen nog goed werkte? Heb van alles geprobeerd o.a. HARDE RESET. Ik ben ongetwijfeld niet de enige die dit probleem ondervind!!!! Je verwacht toch niet dat het alleen gaat om meer omzet te maken?

Gewenste Oplossing:

Wanneer er \'n oplossing is, voor mijn puntgave Samsung S3

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Wim Nuvelstijn

1 maand geleden - Onlangs heb ik 'n klacht ingediend bij Samsung en dit is het antwoord wat ik van Samsung heb gekregen. "Bij aankoop van een onze producten bieden wij twee fabrieksgarantie op technische defecten. Dit betekent dat wij herstellingen waarborgen indien er sprake is van een technische afwijking. Nadat de garantietermijn is versterken kunnen wij helaas geen kosteloze herstellingen uitvoeren omreden dat wij niet meer garant staan voor het product". Indien u een andere oplossing wenst, willen wij u vriendelijk adviseren om uw leverancier te raadplegen waarmee u een koopovereenkomst heeft afgesloten. Mijn reactie op het antwoord naar Samsung. Goedendag, zoals ik al eerder vermeld heb in mijn email is dat: “De laatste tijd werd mijn toestel (na updaten) heel erg traag en liep regelmatig vast. Sinds 22-09-2016 krijg ik mijn toestel niet meer opgestart, alleen (zie bijgevoegde foto) verschijnt dit scherm.” Dit wordt veroorzaakt door nieuwe updates van Samsung. Ik ben hier niet schuldig aan en dit heeft niets te maken met de 2 jaar fabrieksgarantie die Samsung geeft op nieuwe toestellen. Als ik deze updates niet had gekregen had mijn telefoon het nog gedaan. Ik vind dan ook dat Samsung hier probeert zich erg gemakkelijk er onderuit te praten. Ik verwacht dan ook kosteloze herstelling. Ik heb hierna niets meer vernomen van Samsung De software van die updates lijken erg veel verdacht op die sjoe---software van die bekende automerken. Je wordt zo gedwongen om 'n nieuw toestel aan te schaffen, terwijl deze fysiek nog in perfecte staat is. Ik geef Samsung dan ook voor het antwoord wat ze mij stuurden 'n dikke 1.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Nuvelstijn