Klacht: werknemers

op 25 januari 2014 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Toen ik op 25-1-14 een broek wou terug brengen van 15 euro werd daar bijzonder bot over gedaan. Bij de werkneemster kon er geen lach van af en ze rook meteen aan mijn kledingstuk, waardoor ze beweerde dat ik deze gewassen en gedragen had! Ik zei dat dit niet het geval was maar ze beweerde het omdat ik het kaartje eraf gehaald had. normaal is dit nooit een probleem maar ze beweerde dat ze daarin ”strenger” was. Toen ik vroeg wat er verder ging gebeuren liet ze de broek aan iedereen ruiken en zei dat ze me niet geloofde en dat ik een tegoedbon kreeg. Ze deed extreem bot en kraakte me zo goed als af. Dit deed zich voor in de H&M te Maastricht Entre Deux

Geld terug krijgen van tegoed bon

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

H&M

Heeft op 04 februari 2014 om 15:26 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij pogingen gedaan om de klant te bereiken per telefonisch en e-mail contact.
Helaas krijgen wij geen reactie terug. Wel hebben wij een melding doorgegeven aan het desbetreffende H&M filiaal in Maastricht. De klant kan daar terecht en vragen naar de plaatselijke storemanager. De klant kan de tegoed bon meenemen.

Dan wordt er gekeken naar een gepaste oplossing en helpen wij de klant graag verder.

H&M Klantenservice.

Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door NikkiS