Klacht: Werknemer op een hele slechte manier ontslagen.

op 04 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik had geen werk ervaring en ik ging voor het eerst bij Dirk van den Broek werken. Bij mijn 4e werkdag werd ik al gewaarschuwd, terwijl ik geen goeie uitleg had gekregen. En op mijn 5e werkdag werd ik al ontslagen en dit deden ze heel bot. Ze zeiden bijvoorbeeld dat ze mij zat waren en dat ik teveel fouten maakte en dat ik niet meer bij een supermarkten moest werken. Ik werd omlaag gehaald door mijn manager en leidinggevende. Ik kon er niks van zeggen. Ze lieten me afschrikken. De gedrag van mijn manager en leidinggevende vind ik geen acceptabel gedrag. Ik ben zelf 16 jaar oud en ik wilde graag werken fouten maken is toch menselijk? Geen goed uitleg geven en toch verlangen dat je 100% moet functioneren. Dit heb ik absoluut niet verdient.

Dat er iets aan wordt gedaan. Ze hebben geen respect voor de mensen die werken. Ze moeten betere uitleg geven en meer begeleiding geven. Zo heb ik een heel slechte ervaring meegemaakt en verzoek aan jullie om dit op een of andere manier recht te zetten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 10 juli 2017 om 16:19 geantwoord

Wat vervelend dat je eerste baan is uitgelopen op een teleurstelling. Je melding zal ik bespreken met de leidinggevenden. Ik wens je veel succes toe met het vinden van een passende baan.
Dirk
afdeling klantenservice

Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Zeynephatun