Klacht: Werknemer doet zijn werk gewoonweg niet!

op 23 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tussen 8:00 – 13:00 moest er een pakket bezorgd worden. De precieze tijd werd mij gesmst: 8:30 zou het afgeleverd worden. Om 8:45 bekijk ik mijn order via Dynalogic waar deze koerier blijft en staat er dat de geadresseerde niet thuis was. Zelf was ik thuis en zat ik om 8 uur netjes klaar te wachten voor mijn pakket. De voordeur bel functioneerde naar behoren, dus daar kan het probleem niet aan liggen.

Het enige wat ik hier uit kan opmaken is dat de koerier gewoonweg niks heeft gedaan en waarschijnlijk mijn adres heeft overgeslagen. Want tegen de tijd dat ik met Dynalogic kon bellen voor mijn probleem, en zodat de koerier hopelijk nog langs kon komen, was het 9:15 ( 15 minuten in de wacht ) en was de koerier zogenaamd al 45 minuten onderweg naar de volgende bestemming.

Nu ben ik verplicht om tot dinsdag te wachten omdat er geen andere oplossing is om het pakketje alsnog vandaag hier te laten aankomen.

Uitendelijke beoordeling: Helemaal kansloos.

Als er alsnog een mogelijkheid gevonden kon worden om mijn pakketje z.s.m. te laten bezorgen i.p.v. dat ik tot dinsdag moet wachten. Waarom belt de koerier niet met het telefoonnummer dat ik heb ingevoerd bij mijn bestelling als hij denkt dat de geadresseerde niet thuis is? En waarom bezorgen jullie niet op maandag?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:52 geantwoord

Geachte heer Nijhuis,

Allereerst onze excuses voor de slechte ervaring met onze dienst. Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de betreffende koerier. Deze heeft mij een terugkoppeling gegeven.

De koerier was op zaterdag 23 juli rond 8.30 uur op het afgesproken adres en trof spijtig genoeg niemand aan. Conform werkafspraken heeft hij zijn leidinggevende gebeld daar onze koeriers nooit een stop mogen afmelden zonder toestemming. Zijn leidinggevende heeft hem de opdracht gegeven om het ‘niet thuis-bericht’ in uw brievenbus te doen en mocht hierna zijn route vervolgen.

Verder zie ik dat u ondertussen een nieuwe afspraak heeft kunnen maken voor de maandag daarop. Zo te zien is deze opdracht succesvol afgerond.

Nogmaals excuses voor de gemaakte fouten en een prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,

Kira