Mijn Klacht:
Tussen 8:00 – 13:00 moest er een pakket bezorgd worden. De precieze tijd werd mij gesmst: 8:30 zou het afgeleverd worden. Om 8:45 bekijk ik mijn order via Dynalogic waar deze koerier blijft en staat er dat de geadresseerde niet thuis was. Zelf was ik thuis en zat ik om 8 uur netjes klaar te wachten voor mijn pakket. De voordeur bel functioneerde naar behoren, dus daar kan het probleem niet aan liggen.
Het enige wat ik hier uit kan opmaken is dat de koerier gewoonweg niks heeft gedaan en waarschijnlijk mijn adres heeft overgeslagen. Want tegen de tijd dat ik met Dynalogic kon bellen voor mijn probleem, en zodat de koerier hopelijk nog langs kon komen, was het 9:15 ( 15 minuten in de wacht ) en was de koerier zogenaamd al 45 minuten onderweg naar de volgende bestemming.
Nu ben ik verplicht om tot dinsdag te wachten omdat er geen andere oplossing is om het pakketje alsnog vandaag hier te laten aankomen.
Uitendelijke beoordeling: Helemaal kansloos.
Gewenste Oplossing:
Als er alsnog een mogelijkheid gevonden kon worden om mijn pakketje z.s.m. te laten bezorgen i.p.v. dat ik tot dinsdag moet wachten. Waarom belt de koerier niet met het telefoonnummer dat ik heb ingevoerd bij mijn bestelling als hij denkt dat de geadresseerde niet thuis is? En waarom bezorgen jullie niet op maandag?
