Klacht: Werken samen met oplichters dynafix

op 05 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

25-09-2017 telefoon aangemeld om onder garantie te laten repareren. Krijg de volgende dag een mailtje terug van dynafix met een factuur en vermelding dat mijn scherm is gebarsten ??

Ik dynafix gebeld maar kreeg allemaal vage verhalen. Samsung gebeld en krijg 3 verschillende verhalen te horen waar er helemaal niks van klopt. Uiteindelijk toegegeven dat er niks mis is met het scherm maar om geld te verdienen worden er zulke dingen aangehaald. Uiteindelijk proberen ze je toch te naaien en hebben ze het nu op gegooid dat er door een 3e partij aan het toestel is gewerkt.

Samsung probeert onder de garantie uit te komen en werkt met een bedrijf dat meer dan 800 klachten heeft en meer slechte recensies dan een thuis bezorgd restaurant

Toestel smaakt wordt zonder geouwehoer. Je betaalt voor een toestel en als je achter hè product staat hoef je geen smoesjes te verzinnen om onder de garantie uit te komen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Banana101009