Klacht: werkblad lagan

op 20 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

IKEA

Heeft op 22 januari 2014 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van deze melding hebben we telefonisch contact opgenomen met de klant. In dit gesprek hebben wij besproken wat er mogelijk aan de hand kan zijn met dit werkblad. We hebben de klant per email een formulier gezonden waarin gevraagd wordt ons te voorzien van foto's en originele bongegevens. Zodra deze door ons zijn ontvangen nemen wij de melding in behandeling en kom er zo spoedig mogelijk bij de klant op terug. IKEA Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht sylstop

3 jaren geleden - volgens IKEA is het probleem opgelost. Dus NIET!!!!! ik, ben alleen gebeld en kreeg te horen dat ik een klachtenformulier moest invullen met bijbehorende foto's. we zijn nu 7 dagen verder en nog steeds niets gehoord. dus het probleem is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door sylstop