Klacht: werkblad lagan

op 23 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

scheuren en wijkende naden werkblad lagan. na het plaatsen van deze klacht, wordt ik keurig gebeld door ikea. ik moet een klachtenformulier met fotos opsturen. en dan zie ik bij klacht.nl dat mijn klacht/probleem is opgelost. nou dat is niet zo. na diverse malen bellen dat het niet lukt om de fotos te verzenden is de klacht dus nog steeds niet in behandeling en dus ook NIRERT opgelost.

Gewenste Oplossing:

hulp

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 24 januari 2014 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij vinden het verveld om te lezen dat het verzenden van de foto's niet lukt. Wij adviseren de klant deze in een andere bestandsgrootte nogmaals bij ons aan te bieden. In afwachting van de gevraagde gegevens sluiten wij de melding. Zodra de foto's ons bereikt hebben nemen wij contact op met de klant om het een en ander te bespreken. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door sylstop