Klacht: werk

op 27 september 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik werk voor dirk van de broek als broodmedewerker , en zit ook op school zoals het hoort (17) jaar heb gisteravond een bericht gekregen over me stage die ik loop dat er word verwacht op zaterag ( horeca ) maar ik zou eingelijk moeten werken die tijd dus zo gezegt zo gedaan ik zeg het tegen me afdeling leider vervolgens word helaas boos op mij omdat ik zaterag niet kan en dreigt hij me te onstlaan maar ik werk zelf wel 30 uur per week voor het bedrijf zonder problemen maar ik kan geen andere collega’s vragen of ze voor willen werken omdat ze niet sterk genoeg zijn ik weet niet wat ik moet doen en niemand van de winkel wil helpen als ik me stage af zeg dat sturen me ze weg

Als er normalen bezetting is op me afdeling en ze begrijpen dat school voor gaat veder zou ik graag anoniem willen blijven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 09:51 geantwoord