Klacht: Werk apparaten kapot.

op 10 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Al enkele keren heb gemeld dat de fitsen van de spinning niet in orde zijn. De sluiting bandjes zijn bij meerdere fitsen gewoonweg of versleten of niet goed op gezet. Tijdens de les schiet je voet gewoon uit de pedaal aangezien de sluiting niet op zijn plaats blijft zitten en dat is niet een beetje maar het is dan helemaal los en open. Dat lijkt me niet te mogen gebeuren. Hoerdoor heb ik al enkele keren een blessure aan mijn knie opgelopen. Niet echt plezant vooral spijtig dat door de personeel leden geen actie wordt ondernomen en dat het via deze weg moet gebeuren. Graag wil ik hier een antwoord op of er daadwerkelijk iets wordt gedaan met mijn klacht. Hopelijk kan ik bij basic fit brunssum nog wel met plezier komen sporten.
Alvast bedankt voor uw medewerking en aandacht.
M.V.G.

Tot nu toe niet echt geweest

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 mei 2017 om 07:47 geantwoord

Beste Karolina,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat je niet lekker kunt spinnen door de bandjes die niet optimaal zijn!

Ik heb contact gehad met de teamleider van de club. Zij gaat dit meteen oppakken en de bandjes daar waar nodig vervangen, zodat jij weer lekker kunt gaan spinnen.

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Karolina H