Klacht: Welk bedrijf heb ik betaald?

op 16 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op mijn ING rekening zie ik dat Kenmerk: 13-03-2017 12:08 72,50 euro is overgeboekt. Er staat nergens voor welk bedrijf jullie bemiddelen.

Laat mij weten naar welk bedrijf de betaling is overgemaakt, hotelketen of treinkaartje in dit geval? Laat me weten met welke info jullie mij verder kunnen helpen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 17:26 geantwoord

Geachte mevrouw van den Hoven,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De betaling gaat naar Happyrail (http://happyrail.com), ik raad je aan om contact met hen op te nemen voor meer informatie over het product.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door FlipFlop