Klacht: Wel thuis, geen poststuk !!!!

op 22 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij brengen pakket word er niet aangebeld, terwijl we thuis waren. Ook de tijd klopt niet dat dit poststuk om 16.30 uur is afgegeven op de voltastraat in purmerend, terwijl om 17.30 de bon in de brievenbus werd gestopt. En dat terwijl wij thuis waren. Dit klopt gewoon niet.
Onze bel is loei hard en doet het nog prima.

De Chauffeur moet aanbellen, zodat ik de kans krijg om het pakket in ontvangst te nemen. En niet alleen het briefje in de bus gooien (net doen of we niet thuis zijn) zodat ik het op moet halen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

9 maanden geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 december 2017 om 08:01 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy Kroon