Klacht: wel betaling gedaan maar geen kleding ontvangen

op 01 augustus 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Vorige week heb ik een betaling gedaan via ideal om zo mijn bestelling te kunnen ontvangen.

nu heb ik geen mail ter bevestiging ontvangen in mijn mailbox met wat ik heb besteld en blijft mijn winkelmandje gevuld met mijn artikelen.

via de klantenservice kreeg ik te horen dat het wel 2 weken kan duren voordat ik een reactie krijg op mijn melding. want tja het is druk.

of ik uberhaupt mijn spullen krijg weet men ook niet, als ik het zeker wil weten dan moet ik maar opnieuw bestellen ( lees betalen)

de artikelen die ik besteld heb zijn momenteel niet meer leverbaar

als ik de juiste goederen krijg zonder opnieuw te moeten bestellen, betalen

vergoeding verzendkosten

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:17 geantwoord

Beste mevrouw Hilliger, bedankt voor uw interesse in bonprix. U hebt een vraag over uw bestelling. Vanwege een technische storing wordt deze met enkele dagen vertraging verzonden. U zult deze kunnen volgen via 'mijn bonprix'. Wij wensen u onze excuses aan te bieden voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:23 geantwoord

het antwoord wat ik nu krijg is een standaard reactie.
Helaas nog steeds geen duidelijkheid m.b.t. mijn bestelling.
Is mijn bestelling nu wel of niet aangekomen?
Mijn bestelling staat niet in mijn bonprix terwijl ik toch echt wel betaald heb.

Bericht van Bonprix

3 weken geleden - Beste mevrouw Hilliger, door een technische storing werd de bestelling niet geregistreerd op uw account. De bestelling werd op 1 augustus handmatig geplaatst door de klantenservice. Twee van de zes artikelen waren helaas uitverkocht, een terugbetaling werd reeds klaargezet om overgemaakt te worden naar uw rekeningnummer. De vier resterende artikelen zullen zo spoedig mogelijk geleverd worden. Met vriendelijke groeten, Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door kok1969