Klacht: Wel betalen niet leveren.

op 02 augustus 2016 over Clubkappers in de categorie Kappers

Op 15 juli jl. heb ik Blend Shape van Keune besteld omdat dat niet voorradig was. Ik moest het wel van tevoren betalen. Het zou maximaal 5 dagen duren en ik zou gebeld worden. Na een week zelf maar de telefoon gepakt en gevraagd naar de staat van mijn bestelling. Daar kreeg ik te horen dat het binnen was. Omdat mijn man op het winkelcentrum moest zijn en er toch langs kwam voeg ik hem het te halen. Bij thuiskomst bleek het het verkeerde te zijn namelijk Blend Glue. Ik heb daar direct over gebeld en kreeg te horen dat ik het terug MOCHT brengen (ja dank je de koekoek). Het nieuwe moest weer besteld worden omdat het niet was geleverd. Opnieuw ging de wachttijd in. Na een week wachten ben ik maar naar de kapsalon gegaan, Daar kreeg ik te horen dat de verrpakking vernieuwd was en dat het aan mjjn man was meegegeven. De stoom kwam uit mijn oren, want hetgeen mijn man had opgehaald was niet goed, Dus al met al ben ik € 12.50 armer en is er niets geleverd. Het erge is dat je nog voor LEUGENAAR WORDT BESTEMPELD. Ik heb op de website van clubkappers mijn klacht beschreven, maar dat bedrijf zwijgt in alle talen. Zegt mij al genoeg. dat ze zo met klanten om gaan is hemeltje schrijnend. Ik wil dan ook waarschuwen, bestel je wat bij clubkappers, BETAAL NOOIT VOORUIT, want zo zie je maar. Maar één ding is zeker, mij zijn ze als klant kwijt.

Door het niet reageren van het bedrijf kan ik nog niets positief bedenken om hier te plaatsen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Clubkappers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Adriana1949