Klacht: Wel betalen maar geen levering

op 23 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een bestelling gedaan bij actievandedag.nl.
Een treinkaartje voor de prijs van €20,50.
Zie de betaling:

564963 000256ActievandeDag.nl

Rentedatum 16-01-2017
Verwerkingsdatum 16-01-2017
Transactiereferentie 16-01-2017 11:30 0030001911013510

Als het probleem is opgelost.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:14 geantwoord

Geachte Ton Nagtzaam,

Wij hebben geen reactie meer van u vernomen. Hierdoor gaan wij er van uit dat uw probleem is opgelost.

We kunnen u namelijk niet verder helpen als u ons niet de benodigde informatie verstrekt.

Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot het bovenstaande probleem zou u dan de bovengenoemde informatie willen sturen naar support@adyen.com, dan kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com