Klacht: Wel betalen, geen service?

J90 op 07 juli 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Onderstaande heb ik 10 juni verzonden naar Vodafone. Ze beloofden binnen 5 dagen een reactie. Intussen word ik wel gewoon voor verkoopdoeleinden gebeld, maar nadat ik vorige week er zelf achter aanbelde kreeg ik te horen dat de klachtenafdeling een maand (!) achterliep.

Heb al 2x een afspraak gehad voor het ophalen/repareren van mijn telefoon. De eerste keer had de koerier 7(!) uur vertraging waardoor hij ipv rond 15:40 bij mij, pas rond 21:00/21:30 bij mij kon zijn. Om half zeven gebeld en vriendelijk verteld dat de dag voor mij weg is gegooid, omdat ik hier een vrije dag voor moest nemen. De afspraak werd naar gisteren (dinsdag) gezet en dan naar mijn werkplek. Ik heb hier niemand gezien, de beveiliging heeft niemand gezien en de bestelling is geannuleerd. Toen gisteravond maar als de wiedeweerga naar de Vodafone-winkel geweest. Daar konden ze mij niet helpen omdat de telefoon al was aangemeld voor reparatie.

Nou vraag ik je, Vodafone, is dit de service die ik van jullie kan verwachten? Ik weet dat ik er niet altijd als de kippen bij ben geweest om te betalen, maar inmiddels heb ik aan de hand van de afspraken welke ik netjes nakom, toch ook laten zien dat ik wel wil. Om dan zo behandeld te worden, vind ik denigrerend. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, jullie zeggen dat ik me bij een ander moet melden. Als bewijs heb ik hier ook de transcriptie van het gesprek bijgesloten.

Wat ik wil? Is een oplossing. Ik ben een werkdag vrij geweest om te wachten op een bezorger die tussen 08:00 en 18:00 zou komen, vervolgens heb ik met pijn en moeite kunnen regelen op mijn werk dat het wel even kon (want; normaal verboden) en dan word ik, nadat ik op dezelfde dag ook nog een half uur eerder ben weggegaan van mijn werk, bij de winkel weggestuurd omdat ik geen claimnummer heb, terwijl ik duidelijk aangaf geen verzekering ervoor te hebben.

Nou, Vodafone. Toen ik m’n zaakjes rondkreeg als zijnde mij te houden aan onze afspraken, dacht ik dat we weer goed waren. Maar nu kan ik mijn telefoon niet gebruiken, want het glas laat los, microfoon doet het niet en de speaker ook niet. Dus schijnbaar is de liefde maar 1-richtingsverkeer. Dat onthoud ik zeker wel.

M'n telefoon is inmiddels gerepareerd. Door Samsung zelf. Maar dit heeft me echt superveel, onnodige tijd gekost en hier wil ik in ieder geval erkenning voor. Als ik 2 dagen te laat ben met betalen dan vragen ze hier geld voor. Ik heb 1 vrije dag een paar vrije uren besteed om m'n toestel zonder aanspraak op garantie of iets te laten maken. Bied het dan gewoon niet aan of zeg op z'n minst sorry.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J90