Klacht: Wel betaald niet geleverd

op 08 februari 2018 over Replicahorlogesonline.nl in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Ik heb een horloge besteld op replicahorlogeonline.nl. Geld overgemaakt naar een Nederlandse bankrekening bij Bunq bank. Het zou binnen een week geleverd worden. Echter heb ik nog steeds niets ontvangen. Gruwelijk dom van mij maar ben hierna pas reviews gaan bekijken op internet. Zag er wel 1000 voorbijkomen de eerste daterend uit 2014 en ze waren niet positief. Aangifte gedaan bij de politie, maar zij vinden het al teveel moeite om een aangifte op te nemen dus weer weggestuurd. Gelukkig sprak ik deze week toevallig een rechercheur en hij zou kijken of hij er iets aan kon gaan doen. Ben benieuwd!!!

Trouwens ook een mail gestuurd naar bunq bank maar ook hiervan krijg ik geen reactie. Belachelijk dat zo een soort bank gewoon een bankvergunning krijgt in Nederland. Je kunt ze ook niet bellen. Deze bank moet ook aangepakt worden voor ondersteuning bieden aan criminelen. Ik dacht IDeal dat moet wel vertrouwd zijn en enige controle op plaatsvinden. Het tegenovergestelde is helaas waar.

Als het een rekeningnummer betreft van Bunq bank, pas dan maar op. Je kunt hier schijnbaar volledig anoniem een rekening openen en de bank zelf is niet bereikbaar voor gedupeerden.

Belachelijk dat dit in een land als Nederland mogelijk is!!!!!!!!

Als ik mijn horloge krijg, mijn geld terug of minimaal dat deze frauduleuze website eens wordt aangepakt. Het is zo wel erg makkelijk geld verdienen!!! Begin denk ik ook zo een soort webshop, makkelijk geld verdienen en je word toch niet gepakt dankzij de lakse Nederlandse politie en een bank die fraude ondersteund.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replicahorlogesonline.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Robvz