Klacht: wel betaald niet geleverd

op 07 oktober 2016 over ekabels.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

satelietfinder besteld en betaald niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

als die geleverd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ekabels.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ekabels.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ekabels.nl in behandeling genomen

Bericht van ekabels.nl

8 maanden geleden - Beste, Het spijt me zeer voor het late antwoord. Ik heb u een bericht verzonden naar uw privé e-mailadres. Beantwoord terug naar ons zo spoedig mogelijk, zodat we kunnen dit probleem snel op te lossen. Ik kijk uit naar uw antwoord te horen. John - Klantenservice www.ekabels.nl Tel. + 31 (0) 20 808 06 45

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ekabels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ekabels.nl

Heeft op 27 december 2016 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door arieseine@outlook.com