Klacht: wel betaald niet geleverd

op 07 oktober 2016 over ekabels.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

satelietfinder besteld en betaald niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

als die geleverd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ekabels.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ekabels.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ekabels.nl in behandeling genomen

Bericht van ekabels.nl

1 week geleden - Beste, Het spijt me zeer voor het late antwoord. Ik heb u een bericht verzonden naar uw privé e-mailadres. Beantwoord terug naar ons zo spoedig mogelijk, zodat we kunnen dit probleem snel op te lossen. Ik kijk uit naar uw antwoord te horen. John - Klantenservice www.ekabels.nl Tel. + 31 (0) 20 808 06 45

Alle klachten die gemeld zijn door arieseine@outlook.com