Klacht: wel betaald maar nog niets ontvangen

op 08 augustus 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 28 oktober 2017 om 20:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat het door u bestelde artikel niet is ontvangen.
Dat betreuren wij om te vernemen, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Als eerste onze excuses dat u het artikel niet binnen het door u verwachtte termijn heeft ontvangen.
Zie op het bijbehorende tracenummer dat u uw bestelling in ontvangst heeft mogen nemen, helaas ging het weekend er overheen waardoor uw bestelling wat langer heeft geduurd.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Alle klachten die gemeld zijn door AmRegJan