Klacht: Wel betaald maar geen lot ontvangen

op 11 oktober 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 11 oktober 2016 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Het is erg vervelend om te vernemen dat uw bestelling op onze website niet goed is verlopen. Ik heb op basis van de door u meegestuurde gegevens gekeken en geconstateerd dat de bestelling inderdaad niet voor 18:00 is verwerkt, wellicht dat dit door een vertraging in verband met de drukte te maken had.

U krijgt de inleg van uw bestelling binnen 48 uur teruggeboekt op het rekeningnummer waarmee u hebt betaald.

Mijn Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Cas van Dijk
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Selcukses