Klacht: Wel betaald maar geen lot ontvangen

op 11 oktober 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 11 oktober 2016 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Het is erg vervelend om te vernemen dat uw bestelling op onze website niet goed is verlopen. Ik heb op basis van de door u meegestuurde gegevens gekeken en geconstateerd dat de bestelling inderdaad niet voor 18:00 is verwerkt, wellicht dat dit door een vertraging in verband met de drukte te maken had.

U krijgt de inleg van uw bestelling binnen 48 uur teruggeboekt op het rekeningnummer waarmee u hebt betaald.

Mijn Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Cas van Dijk
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Selcukses