Klacht: WEL BETAALD MAAR GEEN LEVERING

op 20 september 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Voel me in de maling genomen. Bestelling #100046916 (geplaatst op 13 juli 2016 06:48:32 CEST). 2-09 het volgende bericht ontvangen waar ik nog hoop uit putten: Gelukkig kunnen wij u melden dat we inmiddels zijn begonnen met de uitlevering. Door de achterstanden kan het zijn dat sommige van u nog een paar dagen geduld moeten hebben alvorens u kunt genieten van alle films en series. De meeste van u zullen echter vandaag of morgen hun bestelling in huis krijgen.
Ondertussen 3 weken verder en nog steeds niets ontvangen. Heb er geen vertrouwen meer in en wil de bestelling annuleren en mijn betaalde geld terug gestort zien

Ik was tevreden geweest als ik inderdaad omstreeks 02-09 mijn 8K box en premium pakket had ontvangen. Ik kan helaas in deze situatie niet tevreden zijn als ik al zo lang wacht. Ondertussen ben ik al verder aan het kijken naar andere aanbieders.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gejobina@hotmail.com