Klacht: Wel betaald, geen ticket ontvangen

op 22 augustus 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag een klacht indienen om de volgende reden:
Ik heb een ticket gekocht via edreams. Een heen ticket eb een terugticket.
Heenticket: 09-09-17 kayseri-amsterdam pegasus airlines
Terugticket: amsterdam – kayseri 13-12-17 sunexpress
Ik heb mijn terugticket ontvangen via de mail, maar nog geen heenticket.
Ik lees op internet van veel mensen dat ze hetzelfde probleem hebben. Betaald hebben voor hun ticket, maar hun ticket niet ontvangen hebben.

Ik heb 316,88 betaald voor mijn retourticket , zie bijlage
Graag wil ik dat dit opgelost wordt.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn heenticket heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 september 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Damla,

Onze excuses voor onze late reactie op uw klacht. Het spijt ons te horen dat u geen bevestiging kreeg van uw heenvlucht. Echter hebben we vernomen dat u reeds tijdig met onze klantendienst contact heeft gehad en zij u het ticket hebben verzonden. Aarzel niet om ons verder te contacteren bij verdere vragen.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Damla Caglayan