Klacht: Wel betaald geen order geen bestelling!

op 16 februari 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Dit is nu de tweede keer!

Ik heb vandaag (alweer) op 16 februari een bestelling geplaatst en betaald op Wish.
Maar na de betaling is mijn bestelling (weer) niet verwerkt en ook (weer) niet bevestigd.
Het bedrag is natuurlijk wel (weer) afgeschreven van mijn rekening.
Bij deze mail dan ook het bewijs meegeleverd.

Ook heb ik (weer) geen orderbevestiging gehad. Ook (weer) niet terug te vinden in mijn bestel lijst of mail.

Al met al (weer) een kwalijke zaak dus. Ik zou dan ook (weer) graag zo spoedig mogelijk mijn geld terug willen zien!

€- 1,80
2670003135
TegenrekeningNL59 ABNA 0626 2261 63
RekeningnummerNL57 ABNA 0438 1814 17
Rentedatum16 feb. 2018

Dat mijn geld teruggestort wordt, en eindelijk de vele betalingsproblemen worden opgelost!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 19 februari 2018 om 08:54 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Vervelend om te lezen dat de geplaatste bestelling weer mislukt is, maar de betaling aan Klarna wel afgerond is geworden.

Op dit moment wordt er door Wish onderzocht waarom deze bestellingen bij hun niet geplaatst worden, maar de betaling via Klarna wel goed verloopt. Op dit moment zou ik u alleen kunnen aanraden te kiezen voor achteraf betalen via Klarna wanneer dit aangeboden wordt, omdat het meestal met iDEAL betalingen niet goed lukt via Wish.

Ik zie dat deze mislukte bestelling op 17 februari 2018 uit onze gegevens verwijderd is. U heeft een e-mail van ons ontvangen over de terugbetaling. Deze week zal dit betaalde bedrag weer teruggestort zijn op uw bankrekening.

Ik wens u een fijne maandag toe!

Groet, Kayleigh

Alle klachten die gemeld zijn door Martine Sierat