Klacht: wel betaald en niet ontvangen

op 26 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een bericht gestuurd naar hydraxil ik heb wel betaald maarnog steeds niet binnen gehad dus ik heb gelijk mijn bestelling geanuleerd en netjesgevraagd om het bedrag netjes terug te storten op m,n rekening maar nog steeds niets gehoord kunt mij hiernaar informeren met vriendelijke groet mevr j.j struijk het staat onder de naam curo payments.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik het bedrag terug heeft op m,n rekening. eerder niet.het is al bijna 2 weken geleden dus nog steeds niets ik wil gewoon m,n geld terug meer niet dank u voor u medewerking.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hannie5619