Klacht: wel betaald en niet ontvangen

op 26 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb een bericht gestuurd naar hydraxil ik heb wel betaald maarnog steeds niet binnen gehad dus ik heb gelijk mijn bestelling geanuleerd en netjesgevraagd om het bedrag netjes terug te storten op m,n rekening maar nog steeds niets gehoord kunt mij hiernaar informeren met vriendelijke groet mevr j.j struijk het staat onder de naam curo payments.

ik ben tevreden als ik het bedrag terug heeft op m,n rekening. eerder niet.het is al bijna 2 weken geleden dus nog steeds niets ik wil gewoon m,n geld terug meer niet dank u voor u medewerking.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 02:10 geantwoord

Geachte Hannie Struijk,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Wij hopen dat dit probleem inmiddels is opgelost.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com