Klacht: Wekelijks geen folders

op 25 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo beste Spotta,

Ik krijg al een hele lange tijd geen folders meer binnen.
Ik vraag me af hoe dat kan, is er wel een bezorger aanwezig in de wijk Aldenhof te Nijmegen?

Ik hoor het graag,
Met vriendelijke groet Samantha

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik elke week de folders aan de deur krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 mei 2020 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Samantha,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet ontvangt. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

Bezorging
Met ingang van komende week loopt er een nieuwe bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf komende week weer veel plezier beleeft aan de
folders.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en nogmaals dank voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Semmie93