Klacht: wekelijks afboeking van € 4,50 zonder opdracht verstrekking

op 22 augustus 2016 over Mofunia in de categorie SMS Diensten

vanaf 8 augustus 2016 ontvang ik een sms bericht ’s morgens om 6.30 uur met de mededeling dat dat er € 4,50 met het sms bericht wordt verrekend, meer info www.payinfo.nl

vraag hoe kan ik dit stop zetten

wanneer ik dergelijke berichten niet meer ontvang en dat ik mijn geld terug krijg als dit op mijn telefoonrekening is bijgeschreven.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mofunia over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mofunia in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mofunia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mofunia

Heeft op 22 augustus 2016 om 13:14 geantwoord

Klant heeft zichzelf afgemeld via payinfo en heeft ons via diverse kanalen benaderd/aangezet tot actie om zijn geld terug te krijgen.

Na onderzoek hebben wij de klant als volgt geïnformeerd: U heeft zelf de dienst per 22-08-2016 11:30 gestopt maar voor ons is het helaas niet mogelijk uw abonnementsgeld terug te betalen.
Mede doordat u zich zelf heeft ingeschreven en daarvan op de hoogte bent gebracht via een sms bericht, voor ons is handmatig inschrijven niet mogelijk.

Heeft op 23 augustus 2016 om 07:13 geantwoord

Ik heb Mofunia verzocht om mij een bevestiging te sturen van mijn aanmelding voor het genoemde abonnement, tot heden heb ik nog niets ontvangen.

Bericht van Mofunia

4 maanden geleden - Klant heeft reeds direct per e-mail deze vraag aan ons gesteld en heeft direct gisteravond per e-mail de gevraagde gegevens ontvangen van het customer care team. Momenteel probeert de klant onze naam te beschadigen via dit forum, hier zullen wij onze maatregelen tegen nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door oplossing zoekende