Klacht: Weinig treinen Hardenberg-Almelo

op 10 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Heel goed dat er een directe verbinding is gekomen van Hardenberg naar Almelo. Het is daarentegen wel erg jammer dat er vanaf 18.48u maar om het uur een trein rijdt. Dit is een tijd dat er veel mensen om 6 uur vrij zijn en dus ook nog naar huis moeten. Dan is het erg vervelend om ook nog is een uur te wachten.

Meer treinen, gewoon om het halfuur.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 oktober 2017 om 20:33 geantwoord

Beste MiriamBreukelman,

Begrijpelijk dat je ervan baalt dat je na je werk nog een uur moet wachten op de trein.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Uiteraard wordt de dienstregeling geëvalueerd, waarbij aanpassingen in de toekomst mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft.Wij beslissen niet alleen over de dienstregeling. Dit doen wij in opdracht van de provincie. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden en te kijken naar eventuele mogelijkheden.

In december komt er een nieuwe dienstregeling. Hopelijk wordt het voor jou dan beter.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door MiriamBreukelman