Klacht: weinig klantvriendelijkheid

op 26 september 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Beste,

Ten eerste is mijn vader al jaren een tevreden klant.
Helaas is dit bij de laatste bril toch mis gegaan.

Hij heeft twee brillen gekocht met varifocale glazen voor €450,-, echter was eentje niet goed. Er werd verteld dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Hij is netjes terug geweest en gaf een duidelijke omschrijving met het probleem, tevens liet hij ook een andere bril zien waar hij wel beter bij zag.

Hij kreeg te horen van de medewerker dat de glazen daadwerkelijk dezelfde meting hadden en dus hij niet verder geholpen kon worden. Ondanks dat hij een hele duidelijke omschrijving gaf en niet zeker was of die bril aan te raden was.
Wel kreeg hij een leesbril aangeboden, wat niet hetzelfde is als een varifocale bril.

Tot slot kwam de oplossing dat voor €50,- hij de glazen opnieuw krijgt.

Ik ben hier zeer ontevreden mee, de winst die hij al heeft gemaakt op de glazen mag toch voldoende zijn om op zijn minst een product naar wens af te leveren.

Ik stem niet voor minder dan gratis nieuwe glazen in, in ruil voor de oude. Of het geld terug

Ik ben erg benieuwd naar uw antwoord.

Seray Sevkin

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Seray

1 maand geleden - Ik had toch op zijn minst een respons verwacht. Jammer van het gevolg: 4 klanten aan winstverlies, slechte beoordelingen komen te verschijnen en gratis mond tot mond reclame over specsavers maar dan met mijn aanbeveling erin. Toch een goede dag gewenst. Groet.

Alle klachten die gemeld zijn door Seray