Klacht: weinig internet verbinding

op 30 juni 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb sinds vorig jaar een abonnement met internet afgesloten.maar het komt vaak voor dat ik niet of nauwelijks gebruik kan maken van internet.eerst dacht ik dat het aan het toestel lag maar na de juiste instellingen is het nog regelmatig,naar mij idee teveel voor wat ik betaal.ik vind het vervelend als ik er geen gebruik van kan maken

Gewenste Oplossing:

dat vodafone met een oplossing komt of tegemoet koming in de kosten want ben lang genoeg klant.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste michelle3, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 06 september 2012 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

In verband met technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door michelle3