Klacht: Weigert codeaktie korting te verrekenen

op 03 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag ik heb een order geplaatst nr 103266049 dit gaat om een fotoboek bestelling Ik kreeg de kortingscode niet ingevoerd. Toen heb ik het fotoboek toch geplaatst en met de gedachte dat ik de koring erna in kon geven. Helaas was dit niet het geval. Toen heb ik daarna direct de fotocervice gebeld. En zij kon mij niet helpen.
Ik kon een klacht indienen. Dat maakt mij als vaste klant van jullie wel kwaad.
Graag zou ik deze nbzomer2016 korting wel ontvangen.
Ik hoop dat u dit wel in orde kunt maken.
Ik hoor graag een positieve reactie van u
Groet Mevr M Nieuwenhuijsen

Gewenste Oplossing:

Als mij de toegezegde korting wel aangeboden wordt. Het is tenslotte ern bedrag van €33,60 min 20 % = € 6,72=€ 26,92
En daar ben ik ook vanuit gegaan dat hier de koring vanaf zou gaan.
Dus ik ben tevreden als u mij deze korting wel geeft. Ik moet dit fotoboek nog asn de kassa betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Nieuwenhuijsen