Klacht: Weigering toegang

op 23 juli 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

We hebben al jaren een abonnement op de Efteling, samen met kleindochter. We komen bijna wekelijks in de Efteling, maar nooit is er een legitimatie gevraagd voor onze kleinzoon van 3 jaar. We begrijpen wel degelijk dat er regels zijn, maar we staan dan aan de toegangspoort en mogen niet door zonder legitimatie, wel erg sneu voor onze kleinzoon. Nog voorgesteld om volgende dag deze te laten zien of met aantekening bij het volgend bezoek, maar helaas deze fanatieke oudere werknemer ging hier absoluut niet in mee, dat maakte dhr zelf uit niet wij. Vervolgens bood de klantenservice ook geen alternatief. Als jarenlange klant wil ik mijn ongenoegen uiten over deze onpersoonlijke bejegening!!

Nogmaals ik begrijp dat er regels zijn maar gezien we regelmatig uw pretpark bezoeken, had dit ook anders opgelost kunnen worden! Zeker voor onze kleinzoon van 3 jaar.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nacho Sopamena