Klacht: Weigering te stoppen bij aangegeven halte

op 26 juli 2016 over GVB amsterdam in de categorie Vervoersbedrijven

Om 15.07u reisde ik met lijn 32 ( mogelijk 33 ) , kenteken GTNH63 richting Buikslotermeerplein. Ik drukte op tijd op de knop om aan te geven dat ik er bij de Hamerstraat uit wilde. Het licht functioneerde prima. tot mijn verbazing reed de chauffeur die in gesprek was met een vriend of collega gewoon door. Toen ik naar voren stapte en kalm zei dat ik aangegeven had te willen uitstappen bij de Hamerstraat, reageerde hij onduidelijk met: ” ik heb het gezien, maar heb/ben geen parachute. Toen ik hem vertelde hem niet te begrijpen ( tot 2 maal toe ) reageerde hij niet meer. Ik moest een eindje verder lopen, terwijl ik pijn had in mijn been.

Dit is de tweede keer dat me dit overkomt. De vroegere chauffeur zei mijn toen dat ik alvast moest gaan staan om aan gegeven dat ik uit wil stappen. Dat doe ik bij voorkeur niet omdat ik bij sterk remmen altijd weer dreig te vallen. De eerste keer moest ik in noodweer oversteken en bij de Merelstraat opnieuw wachten op een bus.
Ik vind dat de betreffende chauffeur mij buitengewoon onbeschoft heeft behandeld terwijl ik hem netjes mijn vragen stelde.
De chauffeur verdient een terechtwijzing tijdens een functioneringsgesprek.
Ontslag mag ook.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB amsterdam

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geschofferde klant